شبکه املاک

قیمت املاک در ایالت نیویورک

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ق.ظ


هزینه ها و قیمت املاک و اجاره آپارتمان در آمریکا نسبت به ایران بسیار گران تر است.با مقایسه قیمت اجاره در دو شهر نیویورک آمریکا و تهران متوجه اختلاف بسیار زیادی در میانگین اجاره ها خواهیم شد.


قیمت کرایه خانه در آمریکا به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها شهر و ایالات مورد اقامت هست. شهر هر چه بزرگتر باشد هزینه اجاره مسکن در آن بالاتر است. برای مثال شهر نیویورک بالاترین هزینه ها را برای کرایه منزل دارند. اما کرایه یک آپارتمان دو خوابه در شهرهای کوچک ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار است در صورتی که این قیمت در شهرهای تقریبا بزرگ همانند دالاس چیزی حدود ۱۳۰۰ دلار است.


همچنین شهر نیویورک به دلیل داشتن موقعیت تجاری خود دارای بالاترین قیمت ها در اجاره و خرید خانه در کشور امریکاست.


گرانترین آپارتمانی که اکنون می توان در شهر نیویورک اجاره کرد آپارتمانی است که در بالای برجی متعلق به هتل نیویورک پلس (New York Palace)  در میدتاون (Midtown) واقع شده است. اجاره این آپارتمان تریپلکس که در واقع یک پنت هاوس محسوب می شود 250 هزار دلار در ماه است و مساحت آن نیز به 1524 متر مربع می رسد. این آپارتمان به طور کامل مبله شده،  دو اتاق خواب، یک کتابخانه، سه حمام و دو سرویس بهداشتی دارد و مساحت تراس آن نیز حدود 300 متر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی