شبکه املاک

گرانترین خانه نیویورک

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱ ب.ظ



مساحت گرانترین خانه نیویورک ۲۰۰۰ متر مربع بوده و دارای ۱۱ اتاق خواب و ۱۶ سرویس بهداشتی و حمام می باشد. این ملک بکر و زیبا در ویلا ماریا “Villa Maria” در نیویورک و در زمینی هفت و نیم هکتاری در مقابل دریا واقع شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای این خانه میلیون دلاری در بازار ۸۵ میلیون دلار می باشد.

این عمارت زیبا و سوپر لوکس یکی از گرانترین خانه های نیویورک است که در واتر میل ، Halsey Lane واقع گردیده.


مساحت این عمارت به متر مربع و فوت مربع برابر با بیست و دو هزار فوت مربع (حدود ۲۰۰۰ متر مربع) می باشد.

تعداد اتاق خواب های عمارت برابر است با: ۱۱ اتاق خواب.

همچنین این عمارت سوپر لوکس دارای ۱۶ سرویس بهداشتی و حمام می باشد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این خانه میلیون دلاری در بازار ۸۵ میلیون دلار می باشد. لازم به ذکر است که این عمارت در سال ۲۰۱۳ با قیمت ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به فروش گذاشته شده بود و در حال حاضر یکی از گرانترینخانههای نیویورک است

.

عمارت ۸۵ میلیون دلاری


این ملک بکر و زیبا در ویلا ماریا “Villa Maria” در نیویورک و در زمینی هفت و نیم هکتاری در مقابل دریا واقع شده است. این عمارت در سال ۱۸۸۷ به عنوان یک اقامتگاه شخصی ساخته شده است و در سال ۱۹۱۹ توسط معمار و طراح داخلی فرنک فریمن به کلی تغییر شکل داده و باز سازی شد. در اکتبر سال ۲۰۰۵ این خانه با قیمت ۳۵ میلیون دلار توسط سرمایه گذار کارخانه تولید کفش nine west وینسنت کاموتو Vincent Camuto  و همسرش لوییس خریداری شد.


آنها نیز مدل خانه را تغییر دادند. گروه معماری که این کار را به انجام رساند گروه معماری Andre Tchelistcheffبوده است. فضای ۲۰۰۰ متر مربعی این عمارت دارای ۱۱ اتاق خواب مبله شده ، ۱۲ سرویس و حمام کامل و ۴ سرویس بهداشتی بدون حمام است. این خانه همچنین دارای لابی سه طبقه با راه پله های  لوکس از جنس چوب و به شکل منحنی می باشد. کف خانه تماما سنگ است. اتاق اصلی بسیار بزرگ بوده و دارای شومینه می باشد. این عمارت بی نظیر دارای خانه ی میهمان نیز می باشد. در فضای خارجی عمارت استخر شنا، زمین موتور سواری ، چشمه و باغ های رسمی و بسیاری امکانات دیگر قرار گرفته است.



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۸
admin 21

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی