شبکه املاک

استفاده ی بهینه از سرمایه

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ب.ظ

دستیابی به یک ساختار سرمایه بهینه واتخاذ تصمیمات مالی از طریق بررسی متغییرهای مالی و عملکردی از جمله مواردی است که همواره  باید مدنظر مدیریتهای مالی قرار بگیرد. درواقع بررسی  این متغییرها سیگنال های مهمی را در رابطه با توانایی سودآوری و بازدهی شرکت ها ،توانایی بازپرداخت بدهی ها ، نیاز شرکت ها به تامین مالی جدید و نهایتاً نحوه تامین مالی بهینه شرکت ها  به مدیریت منتقل می نماید.


به عنوان مثال اگر فردی حقیقی با در دست داشتن سرمایه‌ای محدود، قصد داشته باشد که  ملکی را به عنوان محل زندگی خریداری کند، حتما قبل از هرگونه تصمیم‌گیری لازم است با افراد ذی صلاح مشورت های لازم را انجام دهد. چرا که اصل مدیریت مالی بر این تاکید می کند که همواره می توان با هدایت درست سرمایه های کوچک به یک بازدهی و سودآوری قابل توجهی دست یافت. می توان با سرمایه گذاری در محل درست و با سودآوری قابل اطمینان، سرمایه ی اندک را در مدت زمان اندکی تبدیل به انباشته ای قابل توجه کرد.


کسانی که قصد مهاجرت دارند و در مقابل سرمایه ی اندکی در کشور مبدا اندوخته اند، با هزینه های سرسام آوریدر کشورهای مقصد مواجه می شوند؛ همواره نیاز به گرفتن چنین مشاوره هایی را احساس می کنند.


مشاوران مالی با اتکا به تخصص و تجربه‌، به خانواده‌های زیادی برای استفاده بهینه از سرمایه‌شان کمک می کنند و  برای بسیاری از این افراد این احتمال وجود دارد که بتوانند با استفاده از سرمایه‌گذاری در خرید ملک در مناطقی همچون شهر سن‌دیگو و اجاره آن، درآمد قابل ملاحظه‌ای به دست آورده و از آن درآمد برای پرداخت هزینه اجاره منزل در منطقه‌ای بهتر (که سرمایه‌شان برای خرید آن منزل کافی نیست) استفاده کنند. حتی برخی از خانواده‌ها با استفاده از این روش، شرایط تحصیل فرزندان‌شان در مدارس منطقه‌های موفق‌تر را فراهم نموده‌اند.



از طرف دیگر همواره در نشست های کلان اقتصادی صحبت از این می شود که ایران به عنوان یک کشور در حال توسعه می تواند از از ظرفیت سرمایه ایرانیان خارج از کشور استفاده بهینه کرده و شرایط برای سرمایه گذاری ایران در خارج از کشور تسهیل شود.



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۸
admin 21

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی